Dynamiczny wzrost sprzedaży szkoleń otwartych House of

Dynamiczny wzrost sprzedaży szkoleń otwartych House of

Dynamiczny wzrost sprzedaży szkoleń otwartych House of Skills
autorem artykułu jest Dominik Kowalski

Firma House oif Skills szacuje, iż w ciągu ostatnich 5 lat podwoiła się wartość rynku szkoleniowego w Polsce. Zdaniem przedstawicieli firmy, większość budżetów wydawanych w naszym kraju na szkolenia przez firmy duże była do tej pory alokowana w finansowanie szkoleń zamkniętych, czyli organizację grup składających się jedynie z pracowników danej firmy. Z kolei mniejsze przedsiębiorstwa, z braku wystarczającej ilości kadr, zwyczajowo częściej decydują się na otwartą formę szkoleń.

„W ostatnich dwóch latach notujemy wzrost zapotrzebowania na szkolenia otwarte także ze strony dużych firm. Co interesujÄ…ce, nie odbywa siÄ™ to kosztem szkoleÅ„ zamkniÄ™tych, lecz jako uzupeÅ‚nienie prowadzonych w firmach zamkniÄ™tych form ksztaÅ‚cenia.” – mówi Aleksander Drzewiecki, prezes House of Skills.

Wzmocnienie pozycji pracownika na rynku pracy oznacza dla pracodawców konieczność bardziej uważnego wsłuchiwania się w jego oczekiwania. Jak wskazują niemal wszystkie prowadzone na ten temat badania, możliwości rozwoju, w tym udział w szkoleniach, nabierają dla pracownika coraz większego znaczenia. Ma to znaczenie zarówno w procesie decydowania o wyborze pracodawcy jak i przy podejmowaniu decyzji o pozostaniu lub zmianie miejsca pracy. Szkolenia, oprócz funkcji podnoszenia efektywności i rozwoju kompetencji, pełnią coraz ważniejszą rolę, jako element systemu motywacyjnego w staraniach o utrzymanie zaangażowania i lojalności pracownika. Oznacza to zwiększenie znaczenia indywidualizacji kształcenia i wyboru programów na miarę różnorodnych oczekiwań pracowników. Stąd wzrost znaczenia indywidualnych ścieżek, w których projektuje się rozwój w oparciu o coaching, mentoring, indywidualne dostępy do zasobów wiedzy w formie e-learningowej oraz szkolenia otwarte.

W wyniku tego trendu, w ciągu ostatnich dwóch lat, wartość sprzedanych szkoleń otwartych House of Skills wzrosła niemalże 6 razy.
„Rynek usÅ‚ug szkoleniowych rozwija siÄ™ dynamicznie, wciąż pojawiajÄ… siÄ™ nowi gracze, wiÄ™c dziÅ› wybór firmy szkoleniowej nie jest Å‚atwy.” - podkreÅ›la Andrzej Twarowski, dyrektor ds. sprzedaży House of Skills. „Na decyzjÄ™ wpÅ‚ywa kilka czynników: obok know – how, najistotniejsze sÄ… referencje dotychczasowych klientów. DziÄ™ki wieloletniemu doÅ›wiadczeniu, zyskaliÅ›my na tym polu przewagÄ™ nad innymi.”


House of Skills to wiodąca na polskim rynku firma szkoleniowo-doradcza, którą wyróżnia oferta łącząca specjalizację i kompleksowość oraz zindywidualizowane doradztwo biznesowe. Firma pracuje zgodnie z międzynarodowymi standardami, oferując licencjonowane i autorskie know-how. Struktura firmy obejmuje siedem obszarów merytorycznych - Centrów Kompetencji: Przywództwo i Zarządzanie, Strategie, Efektywność Osobista i Zespołowa, Sprzedaż i Zarządzanie Sprzedażą, Systemy Oceny i Rozwoju, Obsługa Klienta, e-learning, Centrum technologii i innowacji. Firma zatrudnia blisko 50 konsultantów, trenerów i ekspertów oraz współpracuje z ponad 200 specjalistami z Polski i zagranicy.
House of Skills funkcjonuje na rynku dużych i średnich przedsiębiorstw, do grona jej Klientów należy 1/3 z 500 największych firm w Polsce.

House of Skills jest partnerem organizacji miÄ™dzynarodowych, w tym: TMI, Celemi, Blanchard, SkillSoft, Itim, Sandler Sales Institute®. Współpracuje przy różnych projektach z takimi organizacjami jak American Society for Training & Development (ASTD), The Conference Board, Polska Izba Firm Szkoleniowych, Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych, Konfederacja Pracodawców Polskich, Klub Polskiej Rady Biznesu. House of Skills w 2007 roku zostaÅ‚ uhonorowany tytuÅ‚em „Business Superbrand” oraz znalazÅ‚ siÄ™ w gronie firm nagrodzonych przez wydawcÄ™ Pulsu Biznesu prestiżowym tytuÅ‚em „Gazeli Biznesu”. WiÄ™cej informacji: www.weknowhow.pl


--
Biuro Prasowe House of Skils:

Dominik Kowalski, ITBC Communication,
tel. (22) 465 62 11,
e-mail: Dominik_Kowalski@itbc.pl


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Zobacz takze:
Jak wykorzystać kampanie trackingowe w PP?
Jak zbliżyć się do Męskiego Ideału Kochanki Doskonałej?
Naucz się zamieniać negatywne emocje.
Dlaczego mężczyźni kłamią i udają?
Czym jest szybka nauka?